Overzicht Retourbeleid
Ons retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw 3D-geprinte product ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde product hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@depot10.nl.
Uitverkoopproducten
Alleen 3D-geprinte producten met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopproducten kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen 3D-geprinte producten alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde product, stuur ons dan een e-mail op info@depot10.nl en stuur uw product naar: Spoorstraat 15a 5684AA Best.
Retourzendingen
Om uw product te retourneren, dient u uw product te sturen naar: Spoorstraat 15a 5684AA Best.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw product. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt variëren.
Als u duurdere producten retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde product zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@depot10.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.
Als u duurdere producten retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde product zullen ontvangen.